Wet n Wild Greed Gourmandise

Jag fick ju med en ögonskuggspalett med min beställning ifrån Pasion och det är min första produkt ifrån Wet n Wild så det ska bli spännande att testa den.



Själva förpackningen är tyvärr ganska plastig och känns lite billig.



Skuggorna känns väldigt användbara, både neutrala men med möjlighet för lite mer om man vill de. Det ingår även två borstar även om jag tycker de ser ganska kassa ut.
Skuggorna är tre matta till vänster och tre skimmriga till höger



Swatches på en bas av Urban Decay Primer Potion
(Ursäkta ordningen, men det blev helknasigt)

Jag blev riktigt förvånad. Jag hade räknat med smuliga dåliga matta skuggor med både den ljusa och den mörka beiga är pigmentrika och täcker bra utan att bli flammiga och den matta svarta blir verkligen svart.
De skimrande blir riktigt fina och är lätta att få jämna.

De smular lite lite vid applicering, men inte farligt.

Ska bli spännande att använda de i sminkningar framöver.

Kommentarer
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Ångrar att jag inte köpte på mig deras paletter senast jag var i USA :(



Har hört att skuggorna ska vara bra, brukar dock bry mig mindre om förpackningen, ifall den nu inte är dålig förstås.

2011-08-15 @ 11:43:50
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Anna

den heter greed, gourmandise är franska för greed, wet n wild skriver alla namnen på deras paletter på både engelska och franska...

2011-09-12 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0