Måndag

Då var det måndag igen och helgen känns långt borta.

Jag har precis sminkat mig, eller jag har lagt på mascara och lite ögonbrynsskugga. Ska alldeles strax iväg in till stan och där ska jag till Make up Store och få min gratis sminkning som jag vann på klubbkvällen så att sminka mig kändes lite överflödigt när det ändå ska tas bort om nån timma.

Solen skiner inte idag, jättetråkigt eftersom det var så himla fint väder igår. Jaja våren kommer väl nån gång får jag hoppas.

Bjuder på fredagens bild igen. Längtar tills jag kan fota i sånt här härligt dagsljus dagligen.



Om ljuset tillåter kanske det blir en dagens sminkning lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha, ja tror nog det går bra!. MAC försöker ju göra alla sina Viva Glams i färger som smickrar alla.



http://www.xsparkage.com/?p=2630



Jag tycker den ser jättefin ut, ser den dock ut som läppstiftet Bare från MUS skickar jag nog tillbaka den, för den gillar jag iiinte. Vi får se när det kommer, swatchar den givetvis om jag bestämmer mig för att behålla den.

2011-03-08 @ 22:03:57
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0