Nyheter

Igår åkte jag in till stan för klubbkväll på Make up Store. Hade en liten lista på saker jag skulle köpa och kika på och höll mig ganska bra till den, blev bara en enda sak utanför listan som inhandlades och den har jag kikat på tidigare.



De svarta påsarna var utbytta till dessa mer färgglada, ena handttaget var orange och det andra gul/grönt. Färgglatt.



Det här fick jag med mig hem. Tidningen var det ett tag sedan jag kom ihåg att köpa så det var dags att få lite inspiration. Armbanden fick jag som gåva, kanske inte min stil men man kanske hittar något allternativt användningsområde för dem, vem vet, haha.


Cybershadow Crow
En skugga jag kikat på länge men ändå inte fått med mig hem. Mörkgrå och riktigt fin.

Swatch utan primer:



Maxlashes black
Min gamla började bli lite för gammal så det var dags för en ny helt enkelt.




Seduced by the Dark
En snygg ögonpenna i en mörkbrun nyans, lite skimmrig så att den inte ser "platt" ut. Var verkligen kärlek och blev riktigt glad att jag kunde norpa åt mig sista pennan.

Swatch:



Blothing powder
Också en sån där produkt jag varit på väg att köpa länge


Twingloss Leed
Det här glosset har jag velat ha ända sedan jag läste om det grå läppglanset som skulle släppas på Make up Store. Tror det kan vara riktigt användbart.

Swatch:



Refining toner
Och sist ut ett ansiktsvatten som jag hoppas ska få bukt på lite av mina hudproblem.


Jag är nöjd över mina inköp, känns som jag fick med det jag ville, är väl egentligen bara ett läppstift jag var lite sugen på också men stod över.

De hade även ett lotteri och vem vann inte förstapriset som var en sminkning? Självklart jag! Så ska dit på måndag och få en gratis sminkning, det är najs :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Så störande :( Var det Tri Brow Color? Jag har tappat min sån i golvet ett par gånger, nu är den död :P Ska kolla om jag har sparat den, isåfall kan jag ju pressa den också.

2011-03-03 @ 14:41:00
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Andréa

Sv: Och jag insåg just att jag hade kastat smulorna från min, buhu :(

2011-03-03 @ 17:18:26
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0