Seduced by the Dark

Som jag skrev i förra inlägget så var det kärlek när jag testade Seduced by the Dark på handen på Klubbkvällen.
Det dröjde inte jättelänge innan jag var tvungen att prova den så igår testade jag den på första gången och är fortfarande nöjd, färgen är perfekt till mig som älskar de flesta nyanserna av brunt.



Jag har använt:
Paintpot Bare Study (Mac)
Microshadow Khaki Gold (Make up Store)
Microshadow Sibiria (Make up Store)
Eyepen Seduced by the Dark (Make up Store)
Maxlashes Mascara (Make up Store)
Tri Brow Color (Make up Store)



Kommentarer
Postat av: Annika

Jag blev också kär i Seduced :) Kommer användas flitigt

2011-03-16 @ 20:57:59
URL: http://blushrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0