Solsken

Jag är så glad om dagarna när solen skiner. Och jag hoppas innerligt att personen som sa att det ska komma en decimeter snö imorgon ljuger eller har fel. Nu vill jag att våren ska skynda sig och sedan längtar jag till sommaren.

Idag var det lite hemmaaktiviteter och jag kände inte för så mycket smink, men lite blev det i alla fall.
Solen gör mig mer och mer inspirerad och att fota i dagsljus är betydligt trevligare än kvällsljus, men det är även en stor nackdel. Jag är fruktansvärt ljuskänslig, vilket gör att det är hemskt när solen skiner ute utan solglasögon. De flesta bilder blir med ihopknipta ögon eller att jag himmlar med ögonen så jag ser helt galen ut när bara vitan syns  i ögonen. Så håll till godo med de halvettiga bilderna från idag, haha.



Ansikte:
Mattfoundation (Make up Store)
Cover All Mix (Make up Store)
Stay Matte transparent powder (Rimmel)
Blush Fresh och Powder (Make up Store)
Lipstick Crust (Make up Store)
En beigefärgat Juicy Tubes (Lancome)





Ögon:
Primer Potion Sin (Urban Decay)
Microshadow Lingerie (Make up Store)
Eyepencil Vanilla och Seduced By The Dark (Make up Store)
Max Lashes (Make up Store)
Tri Brow Color (Make up Store)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha åhh gud då skulle du se mig, jag fotar sminkningar i korlsvart mörker, å då jag tar ögon-bilder håller jag dessutom en ficklampa mitt i ögat!

2011-03-18 @ 01:32:37
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: Tack så mycket!.



Men att riva sönder bara en tycker jag ändå är bra gjort, det är lätt man råkar tabba sig å slinta.



Ahh det ska du inte vara, den är ju i massor av städer och faktiskt inte alls fasligt dyr, då ingår ju inga grejer iochförsig, men det tycker jag är bra, då kan man plocka ihop själv vad man vill jobba med istället för att bli "påtvingad" ett sminkkit.



2011-03-18 @ 04:29:27
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag har börjat samla på dem, men borde variera mig lite i färgskalor å köpa nå annat än ljusrosa å neutralt (A).

2011-03-21 @ 20:16:28
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0