En lila dagens

Jag kände för lite färg idag och var sugen på lila. Dock blev det inte alls så lila som jag tänkte mig, så det kanske blir att sminka om sig om jag orkar. Just nu ser jag ut så här iaf. Bilderna blev jättekalla eftersom jag fick ta dem i vardagsrummet. Köket som är bäst att fota i är belammrat av en målare som håller på och sätter upp väv där. Så just nu är allt upp o ner här hemma. Kökssakerna är i både vardagsrummet och sovrummet och på måndag så ska vardagsrummet vara tomt för då ska det tapetseras om här inne, så räkna med dålig uppdatering på söndag-tisdags kanske då datorn kommer plockas ihop.

Men som sagt, så här ser jag ut nu.



Ansikte:
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Mighty Afhrodite - MAC
Blush Power - Make up Store





Ögon:
Primer Potion - Urban Dacay
Hightechlighter Platina - Make up Store
Mineral Eyeshadow Sweet och Glamorous - ELF
Eyedust Vampyre och Dream - Make up Store
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Stage - Make up Store
Studio Lipstick Deep Plum - Oriflame
Potgloss Ski - Make up Store





Kommentarer
Postat av: Sminkhörnan

Jättefint, speciellt rougen gillar jag jättemycket!

2011-11-17 @ 14:00:39
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: Lisa Aruhsell

Snyggt! Fint med lite mer jordnära färger till vardags istället för brunt :)

2011-11-17 @ 19:21:27
URL: http://841023.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0