En vanlig grön

Grön är en sådan där färg som jag sträcker mig till när jag inte har någon inspiration men ändå vill ha någon färg. En färg jag trivs i helt enkelt. Idag vaknade jag pluffigare än någonsin i ansiktet, så hoppas inte det är någon dum förkylning som är på G.



Ansikte:
Face serum - Make up Store
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Power - Make up Store






Ögon:
Primer Potion - Urban Dacay
Eyeshadow Juxt - MAC
Eyeshadow Humid - MAC
Eyeshadow Shroom - MAC
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Lipstick Vintage Pink - Rimmel

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är tråkigt.. Synd när man verkligen har hittat en favorit.



Du passar jättebra i grönt!

2011-11-24 @ 22:35:50
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0