Just nu i duschen

Nu tänkte jag försöka dra igång ett nytt tema på bloggen.
Ja, alla duschar vi ju (får jag hoppas, haha). Jag har min egen rutin att jag duschar innan jag går och lägger mig, sedan har jag även mina favoritprodukter i duschen, jag har massvis av tvålar, scruber, inpackningar, masker osv, men har några som jag hela tiden sträcker mig efter.
Sedan har vi de gångerna då jag tar helt andra saker än de vanliga.

Så det jag tänkte göra är att helt enkelt berätta om vilka produkter jag valde just denna dusch, varför och några ord om vad jag tycker om dem.

Självklart är det inget jag kan göra dagligen, men någon gång ibland tänkte jag försöka få upp ett sådant här inlägg. Tror ni det kan bli bra?

Om en liten stund kommer första inlägget i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0