Onsdagslooken


Idag så ser jag ut så här. Jag fick ett trevligt samtal förut från Kicksbutiken, mitt paket har kommit och jag ska åka in och hämta ut det alldeles strax. Snacka om snabb leverans, från order till samtalet var det knappt 24 timmar. Verkligen najs.



Ansikte:
Face serum - Make up Store
Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15 - The Body Shop
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Coral Lace - Make up Store
Blush Power - Make up Store
One Hot Minute - Benefit





Ögon:
Primer Potion Eden - Urban Dacay
Alla fyra skuggorna ur Lejongap-paletten Idun Minerals
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Eyepen Vanilla - Make up Store
studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique

Läppar:
Creemsheen Ultra Darling - MAC

Kommentarer
Postat av: Beauty Tools

Sv: Ja dom är riktigt roliga att läsa faktiskt :) Fullproppat med skönhet

2011-11-10 @ 08:17:49
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0