Jobbmake

Ja, en klassisk jobbmake.
Som säsongare så börjar ju säsongen ta slut så jag har bara ett par veckor kvar innan jag slutar och jag både längtar tills det är slut för att det är riktigt krävande just nu, samtidigt som jag inte vill sluta och bara gå hemma. Ja delade känslor helt enkelt. En stor fördel är att jag förhoppningsvis kommer ha lite mer tid till sminket och bloggen.



Ja, ni kan ju se hur påpälsad jag är. Höst och sol i all ära, men speciellt varmt är det inte, minusgrader och frost är vad jag tampas med dagligen just nu.

Jag har använt samma gamla vanliga produkter så skriver inte ner allt den här gången.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Fint!

2011-10-21 @ 19:54:55
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Hanna

Sv: Hahah jag tycker det är jätteroligt att depotta å stöka runt skuggorna, men kanske inte ska sitta en hel natt å göra det,man blir lite seg i skallen efter ett tag xD.

2011-10-22 @ 04:15:44
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0