Veckopaus

Hej alla

Hoppas ni haft en underbar helg. Jag har haft det kanon även om det varit fullt upp. Jag har tävlat och sedan städat och bakat. Idag hade vi massor av folk ifrån min sambos släkt här då han fyller år imorgon så det har varit full rulle.

Ikväll tar jag och packar en väska och åker iväg ett tag, jag ska vara hundvvakt tills på fredag och kommer alltså inte vara hemma någonting innan dess. Så jag kommer helt enkelt inte ha tillfälle att blogga i veckan.
Jag får dessutom inte Blogg.se's app att fungera så kan inte blogga via den så eventuellt kanske någon mms-inlägg kommer, annars får ni vänta tills jag är tillbaka, ska bland annat recensera en duschtvål som jag är störtfötjust i.

En gammal knallgrön sminkning med Microshadow Eclipse från Make up store. En snygg giftigt grön skugga.

Kommentarer
Postat av: Lisa Aruhsell

Taget! :)

Maila mig din adress så skickar jag den!

2011-10-03 @ 21:03:09
URL: http://841023.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0