Yarn

Jag har länge varit på jakt efter det perfekta orangea läppstiftet, ni vet hur det är när man har en vision av hur det ska vara och sen försöka hitta det, nästan omöjligt.
Idag kan jag nog ha hittat det. När jag smet in på Make up Store efter jobbet så visade en tjej mig de nya produkterna som kommit in under dagen ocj när hon visade mig ett orangetonat läppstift var jag fast. Det såg precis ut som vad jag letade efter och när jag testade det på blev jag kär.
Så här är mitt nya favoritläppstift

Make up Store Lipstick Yarn





Det är så himla fint. Ljuset var ganska mörkt och kallt när jag fotade tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Läckert!

2011-10-20 @ 19:47:46
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0