Brown eyed girl

Inne på Primark hittade jag den här paletten. 3,5 pund hade den kostat, jag betalade ynka 2 punk för den, vilket blir cirka 20 kronor.





Inuti locket finns en beskrivning för hur man ska få till den "perfekta" sotiga looken.



Borstarna är rent ut sagt kassa, men skuggorna är helt okej pigmenterade.
Den beiga pennan som är till för highlight är ganska hård, men den bruna gled på lätt.



Swatches på skuggorna.
Under den vita skuggan är highlight pennan lite utsmetad, den syns väldigt dåligt såg jag nu.

Jag gillar paletten att den innehåller lite av varje och lite instruktioner. Perfekt present, jag köpte faktiskt med mig en extra hem att ge bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0