Dag 26. Berätta om din hudvårdsrutin!


Min hudvårdsrutin varierar lite, men överlag så ser den ungefär ut som följande

På kvällen:
Jag tvättar ansiktet i duschen på kvällen med en vanlig ansiktstvål, just nu är den ifrån Oriflame.
Efter duschen så tar jag bort resterna av sminket med Loréals sminkborttagning.
Därefter är det ansiktsvatten ifrån Make Up Store. När det sjunkit in så lägger jag ett eye cool stift ifrån Oriflame som ögonkräm och en ansiktskräm i resterande av ansiktet.  Ibland sprayar jag även en face mist över ansiktet innan jag går och lägger mig.

På morgonen:
Jag är slarvig med att tvätta ansiktet på morgonen och ofta blir det bara ansiktsvatten. Därefter blir det ansiktskräm och sedan åker sminket på.

Mitt underbara ansiktsvatten. Refining Toner ifrån Make Up Store







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0