Dagens

Imorse så sminkade jag mig lite extra innan jag åkte till jobbet. Ska iväg alldeles strax på möte och orkade tänkte att jag lika gärna kunde göra någe extra än bara mascara o ögonbryn.

Bilderna är tagna nu när jag kom hem och mellanlandar mellan jobbet och mötet, så det är lite slitet efter en lång dag utomhus i blåsten på jobbet och ljuset på bilderna blev ganska skarpt så ögonskuggan blev en aning ljusare och jag har inte tid att redigera fram rätt nyans, men ni förstår principen :) Grönt är en färg jag återkommer ofta till på hösten och Humid kommer verkligen bli flitigt använd i höst och vinter.






(Det är inte jag som lyckats få en knöl av skugga på ena ögonlocket, jag har rester av en vagel under ögonlocket som syns igenom som läkarna vägrar operera bort på ett tag)

Ansikte
Flawless finish foundation ELF
Blush Power och Seashell Make up Store

Ögon
Hightechlighter Platina
Eyeshadow Juxt MAC (Ljusgrön)
Eyeshadow Humid MAC (Mörkgrön)
Eyeshadow Shroom MAC (Highlight)
Studio eyeliner Oriflame
Eyepencis Seduced By the Dark Make up Store
Opulash Mascara MAC
Microshadow Ghetto Make up STore (Till ögonbryn)

Läppar
Vintage Pink Lipstick Rimmel
Red Delicious lip gloss Victoria Secret


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Hahha jamen det blev ju fint ändå, åhh älskar mörkgrönt!

2011-09-13 @ 21:12:09
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Snyggt! Härlig grönfärg.

2011-09-13 @ 22:34:17
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0