Slarviga, slarviga jag.

Vart har jag lagt min batteriladdare till kameran?

Den frågan är den största anledningen till att jag inte bloggar just nu.
Jag har letat och hittar den verkligen ingenstans och båda mina batterier är helt döda.

Utan kamera kan jag inte visa min nya manikyr med Ballerina Shoe ifrån Kicks Makeup.
Jag kan inte visa min nya hårfärg som min frisör fixade iordning i fredags.
Jag kan inte visa mina nya inköp ifrån Oriflame och Lumene

Ja, jag kan inte visa något nytt helt enkelt. Så ni får en gammal inspirationssminkning istället.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja den är superfin.



Den här sminkningen var riktigt cool! En regnbåge :)

2011-09-26 @ 17:26:52
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0