Sleek Swatches

Jag visade upp mina fina paletter ifrån Sleek för två dagar sedan, här kommer swatches :)


Först Sleek Acid




Nånstans så blev det väldigt fel och ordningen är helt åt skogen.
De fyra översta skuggorna är de fyra neonskuggorna i mitten av paletten.
På andra raden har vi den blåa skuggan längst upp till höger.
Den rosa är längst upp till vänster.
Den olivgröna nere nästlängst till vänster
Den silvriga nere näst längst till höger

Kängst ner har vi den svarta längst nere till höger
Den vita uppe näst längst till vänster
Den lila längst nere till vänster
Den blå näst längst till höger högst upp

Sleek Curracao




Ja, här är skuggorna i ordning i alla fall, även om jag råkade dela upp dem på tre rader.

Jag har tre skuggor som jag verkligen gillar i dne här paletten. Den högst upp till vänster. Den äppelgröna i mitten, som är längst ner till vänster i paletten och den mörka gröna som är näst längst till vänster på swatchbilden.

Sleek Storm




Här har vi paletten som fullkomligt är jag. Neutrala skuggor för vardagen och maffiga skuggor för festligare tillfällen. 10 härligt metalliska piggmentrika skuggor. 2 matta varav den ena tror jag är kanon för mina ögonbryn.

Dessutom fick jag till ordningen också.


Sammanfattning av paletterna är att de är pigmenterade och härliga skuggor. Storm känns snäppet vassare än de andra två, men alla tre är riktigt bra paletter.
Lite smular de allt, men inte alls så att det är speciellt störande.
En rolig detalj är att alla skuggor har den ljusaste skuggan näst till vänster på den övre raden och alla har den svarta skuggan nere till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0