Snygga MAC-skuggor

För ett tag sedan åkte en vän upp till Stockholm och jag passade på att skicka med en lista med några skuggor som jag gäna ville ha langade åt mig.
Jag fortsätter att sakta men säkert fylla min palett, så nu blev det fem nya skuggor som fick plats i den. Lite blandade färger som jag varit nyfiken på ett tag eller fallit för när jag såg swatches. Valde lite mer färg än bara neutrala skuggor.
Noll ordning när det gäller färger än så länge är det i paletten, men förhoppningsvis blir det fler paletter med MAC-skuggor i framtiden också.



Humid, Hepcat
Coppering, Plum Dressing
Satellite Dreams


Humid
En snygg grön skugga som jag velat ha länge.


Hepcat
En härlig cerise skugga


Coppering
En snygg skugga som jag verkligen fastnade för när jag såg swatches

Plum Dressing  MAC
Plum Dressing


Satellite Dreams



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh skulle du kunna göra nån fin sminkning med Humid, varit så nyfiken på den ett tag! :)

2011-09-12 @ 22:24:53
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Ja tror den heter Fall Colour, Temptalia.com har bilder :)

2011-09-13 @ 01:49:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0