YEY

Jag har hittat min batteriladdare, gav mig tusan på att jag skulle hitta den och har vänt upp o ner på hela lägenheten och nu är det hittad och mitt ena batteri sitter på laddning. Om någon undrar kan jag berätta att jag hittade laddaren i min resväska, haha, hade missat att packa upp den efter Londonresan, hoppsan.

Idag blev det en trip på stan för att hitta en rpesent till min sambo som snart fyller år, förrutom det så hittade jag massor av småpyssel till lägenheten och slog även till på en ny foundation till mig själv. En ny mascara är egentligen prio ett, men jag vet verkligen inte vilken jag ska prova. Är sugen på att testa Lash Power ifrån Clinique, höll till o med i den idag, men avskyr att köpa nya mascaror, oftast är de inte ritkigt som man vill tyvärr, så får avvakta några dagar till innan jag besträmmer mig för vilken mascara som ska inhandlas, några förslag?


Make Up Store Max Lashes, en gammal mascara som jag gillade men som blivit sämre med tiden tyvärr.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det full rulle, men förhoppningsvis ska jag kunna hinna fotografera lite produkter imorgonkväll och visa er :)



Kommentarer
Postat av: Blowfish

Jag gillar Lash stiletto och Lumene blueberry volume curl mascara :)

2011-09-29 @ 09:05:52
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0