Shopping

 
En ny mascara var det dags för och även ett nytt underlack. Sagt och gjort, hade en del presentkort på H&M så där så blev det en mascara jag hade för mig jag gillade för många år sedan, Max Factor False Lash Effect.
Tre lack från Essie blev det, Ballet Slippes och Mademoiselle och Nourish Me. Har dille på neutrala lack.
Burt's & Bees läppbalsam eftersom mitt favvo Carmex är borta.
Fransar 136 och 116 från Ardell fick också följa med hem. 116 är mina favoriter som jag alltid vill ha ett par hemma utav och nu börjar mina se lite slitna ut.
 
Ni får även med en gnutta av Exso på bilden. Det här var den bilden där han syndes minst, han ska verkligen vara med jämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0