Beställa ifrån Nailsupplies.us


Jag fick en fråga om hur man går tillväga för att beställa ifrån www.nailsupplies.us och tänkte visa hur jag gjorde iaf. Det var ungefär en vecka sedan jag la min beställning och ännu har inte paketet landat.

Sidan har massor av saker, nagellack, smycken, smink, borstar osv.
Jag valde att bara rikta in mig på nagellack. Beställer man en small flate rate box får man plats med nio nagellack och frakten kostar $20 och frakten ska ta mellan 10 och 45 dagar.

Steg ett är att helt enkelt kolla igenom deras utbud och bestämma vad man vill ha. Jag valde att gå all in på China Glaze och gjorde en fakebeställning på 9 lack.


(Klickbar bild)
Här har jag lacken i min kundvagn/korg vad man nu vill kalla det.
Här kan man även välja om man vill ta bort några lack eller beställa fler av en viss sort.

När man är nöjd klickar man på Proceed to payment för att komma vidare mot kassan.


(Klickbar bild)

Steg ett är att antingen skapa ett konto eller logga in om man redan har ett konto.
Att fixa ett konto är enkelt och man fyller bara i en mail och vanliga personuppgifter.


(klickbar bild)

Steg 1 och 2 är helt enkelt bara kontaktuppgifter och vart man vill ha paketet.
I steg 3 väljer man fraktsätt, det är här man väljer Small Flat Rate som alltså rymmer upp till nio lack.


(klickbar bild)

Nästa steg är ordergodkännande.
Man dubbelkollar så allt stämmer och väljer om man vill betala via pay pal eller med kontokort.

När man valt det är det sedan bara att klicka sig vidare och till slut kommer man till sitt betalningsallternativ och kan slutföra ordern.

Jag tyckte det var smidigt och enkelt att beställa och nu hoppas jag bara att mina lack snart landar här hemma i brevlådan :)






Kommentarer
Postat av: Blowfish

Tack så mycket för denna "tutorialen"! Blir så sugen att beställa, men får vänta på lite pengar först hehe. Men säg att man kanske vill beställa fler än nio lack, rekommenderar du då att man beställer två gånger? Berätta gärna sen hur lång tid det tog för just ditt paket att komma fram och om du fick betala tull :)

2012-01-20 @ 19:57:58
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0