Just nu i duschen



Till håret används Joico K-Pak Schampo. Fungerar kanon till mitt hår och nu när jag klippt mig har jag även slutat med balsam. Förut använde jag bara balsam i topparna, men nu när jag har så kort hår behövs det inte alls.

Duschtvålen som används just nu är I Love... Raspberry & Blackberry. Ganska rinig i konsistensen men jag gillar doften.

Ansiktet fick två omgångar av Oriflame Pure Nature Face Wash. Väldigt härlig konsistens och min hud mår bra av den.

Efter duschen fick korppen en omgång av Love Spell hand & Body cream från Victoria Secret. Doftar ljuvligt. Och undrar varje gång jag använder den varför jag inte gör det oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0