Nyårsafton

Igår var det sista dagen av 2011 och det firades, som det ska vara. Jag hade en riktigt hörlig kväll med massa vänner och ännu mer mat. Haha var länge sedan jag var så mätt.

Sminket blev en gråblå historia, tycker det passar bra till nyår. Massa strazz och till och med lite glitter blev det också, haha jag hade svårt att sluta när jag väl kom i gång.





Ansikte:

Skin Serum - Make up Store
Matt Foundation - Make up Store
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Power - Make up Store
One Hot Minute - Benefit
Blush Mighty Aphrodite - MAC

Ögon:
Primer Potion - Urban Decay
Hightechlighter Platina - Make up Store
En silverglittrande skugga i en burk utan namn, ingen aning om märke
Microshadow Ashes - Make up Store
Microshadow Tuch - Make up Store
Microshadow Satin - Make up Store
Eyeshadow Carbon - Make up Store
Eyeshaow Shroom - MAC
Eye Kohl Smolder - MAC
Eyepen Dusty Smoke - Make up Store
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Studio eyeliner - Oriflame
Lash Power Mascara - Clinique
Glitter Taurus - Make up Store
Strazz Jet Black - Make up Store
Strazz Universal - Make up Store
Strazz Diamond - Make up Store
Fransar Elegant - Make up Store

Läppar:
Lipstick Volume shine ultra glossy Berry Jelly - Nivea
Potgloss Best - Make up Store






Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur fäster man såna strasstenar? =) Jättesnyggt verkligen!

2012-01-02 @ 00:48:19
Postat av: Karin

Svar till Josefine:

Jag använde vanligt ögonfranslim och duttade ut lite lim med en tandpetare där jag ville ha stenen och fäste sedan stenen där jag limmat. Sitter som berget :)

2012-01-02 @ 19:32:38
URL: http://kakansssmink.blogg.se/
Postat av: erika

OH VAD FINT :)

2012-01-11 @ 00:30:49
URL: http://erikasmakeup.spotilife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0