Hår

Jag har en del problem med min hårbotten till och från och sedan jag bytt schampo så har min hårbotten varit helt klifri.
Jag tvättar mitt hår sällan med allt från fem till tio dagar emellan, så mitt schampo måste hålla håret rent länge.
 
The Body Shop Rainforest Shine Shampoo
Underbart schampo som gör mitt hår rent länge, min hårbotten klifri och inga flagor. Underbart. I London var det dessutom betydligt billigare så då fick två nya flaskor följa med hem.
 
Aussie 3 minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner
Jag använder inget vanligt balsam, men försöker använda inpackningar istället. Det här är en favorit som luktar godis. Mumma.
 
En ny flaska av favorit-Torrschampot blev det också. Helt underbart som verkligen gör håret fräscht utan att bli stelt och klibbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0