Londonshopping

Jag fortsätter att visa upp Londonshoppingen här i bloggen, för att dte inte ska bli hur många inlägg som helst så får jag blanda märken lite. Jag tänkte försöka få med en hel del duschprodukter i det här inlägget i alla fall.
 
 
Att jag skulle bunkra med underbara duschtvålar från Original Source var självklart.
Det blev ganska många, och påsen som min favoritdoft Lemon låg i blev superkladdig då en flaska läckte på vägen hem. Som tur är hade jag en flaska som nyss tog slut så jag hälde bara över det som var kvar ur den spruckna flaskan.
Förrutom Lemon så blev det några Lime som är otroligt uppfriskande. Sedan blev den Mint and Tea Tree och Vanilla milk and Raspberry till en kompis.
 
Radox har ganska många roliga saker också, deras Shower Smoothies doftar sjukt gott och denna med Svarta vinbär och tranbär luktar så gott att jag förstår stämpeln med texten "Don't Drink me"
 
Det blev även en med Yoghurt, Granatäpple och elderberries.
 
Och den sista doften jag fastnade för var med Passionsfrukt och Papaya
 

Kommentarer
Postat av: Mia

tack =)

2012-07-15 @ 12:32:28
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Blowfish

Åh jag åker till London i slutet på augusti! Några tips? Har varit där fyra gånger tidigare tror jag, men inte varit skönhetsintresserad då hehe. Är MAC billigare där? Vad kostar original source tvålarna? :)

Svar: Hmm, jag har alltid bara varit tokstressad med tidspress, men jag rekomenderar dig att kika in i alla Boots och Superdrugs du kan hitta. Där hittar du roliga märken som Sleek, Urban Decay, Benefit, Too Faced, Rimmel, Soap&Glory, Original Source; MUA, och alla vanliga småmärken man kan tänka sig. Alla butiker har inte alla märken, så man får gå in i flera för att hitta de där lite mer ovanliga och fina märkena som Benefit, Urban Decay osv.Jag shoppade MAC på flygplatsen och där var det billigare i alla fall, kommer inte ihåg med hur mycket tyvärr, MAC finns även i finare små miniköpcentrum men där kollade jag inte upp priser. Original Source-tvålarna kan man få från 1 pund, de har ofta driver med ta 3 betala för 2 eller nedsatta priser så tror jag sett 2,5 pund som dyrast nån gång. Missa verkligen inte Lemon och Lime om du gillar syrliga dofter, de är helt underbara :)
Du kommer nog ha det sjukt härligt, staden är grym och helt perfekt för turister ju, så du får ha det grymt kul. Själv ska jag bara på en jobbresa till Danmark, men hoppas hitta något skönhetrelaterat där iaf :)
Kakan

2012-07-15 @ 16:05:52
URL: http://makeupbyblowfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0