Sleek Makeup

Att Sleek har bra paletter är nog allmänt känt idag, förra gngen jag var i London fick jag med mig en del paletter hem. Sedan dess har det inte lanserats allt för många och de två nylanserade med matta skuggor lockade mig inte alls. Så den här gången var det de snygga minipaletterna med tre rouger i varje som fick min fulla uppmärksamhet.
 
Jag såg dessa för länge sedan på en blogg, blev kär, blev besviken då jag har för mig att de endast skulle säljas på utvalda Boots. De hamnade långt bak i minnet och dök inte upp igen förrän jag stod framför dem. Tre trios fick följa med mig hem och jag är otroligt förtjust i alla tre.
 
Härliga rouger.
 
Blush By 3 Lace är min favorit av de tre. Två väldigt fina färger och en skimmrande på det.
Färgerna heter Crochet, Guipure och Chantilly
 
Blush By 3 Pumpkin
Lantern, Squash och P Pie
P Pie är kanske ingen vanlig rougenyans, men tror den kan vara spännande någon gång den med. Lantern och Squash är i alla fall väldigt fina
 
Blush By 3 Pink Sprin
Pink Parfait, Pink Ice och Pinktini
 
Pink Parfait ger mig lite snövit-vibbar och Pink Ice känns fräsh nu på sommaren till solbrända kinder.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Blowfish

Åh vad jag längtar till London, då ska jag shoppa Sleek!

Svar: Gör det, blir avundsjuk, jag vill så gärna tillbaka till London och ha lite tid till att shoppa utan stress, har bara varit där på jobbresor än så länge.
Kakan

2012-07-07 @ 23:00:19
URL: http://makeupbyblowfish.blogspot.com
Postat av: FruVesa

Åhh, vilka finigar! =)

Svar: Tack, ja visst är de :)
Kakan

2012-07-08 @ 10:49:46
URL: http://fruvesa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0