Sunshine Pop

Det var inte länge sedan jag visade upp det rosa Fuschia Fanatic ur China Glaze vårkollektion Electropop, nu är det dags att visa upp Sunshine Pop ur samma kollektion.
En gult lack, mitt första gula lack faktiskt.
Det är ett fint ljust gult skimmerlack. Som många andra gula lack är dte lite trögt och jobbigt att lacka med, men om man bara har lite fokus så täcker det fint med två lager. Lite synliga penseldrag kan det bli men ingenting som stör mig.

Jag gillar det och kände mig väldigt vårig när jag bar det för någon vecka sedan. Tror dock att jag vill ha ännu lite ljusare gula lack för att verkligen trivas. Det här är nog mycket snyggare till lite mer brun hy och inte mina vinterbleka tassar.



Jag tryckte på lite guldglitter på två tippar också för lite extra piff.

Kommentarer
Postat av: Michan

Såg verkligen vårigt ut :D

Har kikat på det många gånger,men mina tidigare erfarenheter av gula lack har gjort att jag inte klickat hem det :(

2012-03-22 @ 13:08:08
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0