Tomt, tommare, slut

I badrummet har jag en kasse som alla tomma förpackningar åker ner i (om inte sambon lyckas kasta dem först vilket händer då och då haha)
Och på sminkbordet hamnar tomma förpackningar vid sidan av tills de kastas.
Sist jag gick igenom dem hade de hunnit bli ganska många, så vi tar väl en koll på vad som faktiskt tar slut hemma hos mig.



Original Source Shower Gel Lime - Underbar duschgel som jag verkligen kommer bunkra upp med.

Original Aource Shower Gel Lemon Tea Tree - Ännu mer underbar duschgel. Jag älskar syrliga dofter och citron och jag är bästa polaer just nu. Har många flaskor bunkrade i skåpet och sambon är bannlyst från dessa flaskor.

Oriflame Eye Cool stift - Inte riktigt slut men gick från fräsch doft till unken så det fick flytta till sopen. Skön känsla under ögonen men var inte speciellt återfuktande.

Palmolive Nutrafruits Duschkräm Mandarin - Skön duschkräm - gillar verkligen dne här serien även om granatäpple är min favoritdoft av de tre.

Oriflame Duschgel Apricot and White Tea - Lite rinnig duschgel, men förrutom det är den underbar, doftar gott, lämnar huden ren och fräsh.

Make up Store Refining Toner - Mitt älskade ansiktsvatten, doftar mintigt och lämnar huden pigg och fräsh, har redan en ny flaska framme.

Oriflame - En ansiktsrengöring som var helt okej. Doftade svagt eller ingenting, tråkigt tycker jag.

Sephora Shower gel Lemon Meringue - Den här och original Source ligger på delad första plats när det gäller duschtvål. Doften är syrligt citron men ändå sött. Lämnar huden väldigt ren och fräsch. Sist mamma var i spanien fick hon beställning på flera så nu har jag ett litet lager iaf på dem.

The Body Shop Body Scrub Sherry - En okej scrub, varken mer elle rmindre.

The Body Shop Body Scrub Coconut - Blev inte alls förtjust i denna men har lite svårt med doften också.

Mary Key Satin Hands - Handkräm som var väldigt lätt och behaglig.

Joico K-pack Schampo - Mitt schampo som är ett av få som fungerar till min kräsna hårbotten.



3 gånger Foundation Make up Store - Är i tre olika nyanser, helt beroende på när under året de varit inhandlade.

Make up Store Blush Power - Mitt favvo när det kommer till shading, så fort jag såg botten inhandlades ett nytt i reserv.

The Body Shop Extra Virgin Minerals Foundation - Jag älskade finishen och täckningen men där tog det slut. Otroligt odryg, krävdes massor av puder för att fixera, dålig hållbarhet, dyr - BLÄ.

ELF Tinted Lip Balm - Använt två gånger men jag klarade inte av doften alls, kräkreflexer deluxe.

ELF MIneral Foundation - Hur mycket jag än använde så kunde jag inte bygga upp någon form av täckning i ansiktet så den åker i sopen.

Make up Store Transcludent Powder - Transparent löspuder, trevligt och gör sitt jobb. Jag blir inte glansig eller kakig så den är en hit.

Oriflame Studio Eyeliner - Min favvoeyeliner som används i 99 % av fallen jag använder eyeliner. Perfekt stuns i spetsen lätt att både fixa en tunn tunn linje som en lite fläskigare.




Kommentarer
Postat av: Johanna K

Jag måste bara säga att jag älskar de här inläggen. Man får så många nya tips och det är kul att se vad alla skönhetsnördar verkligen använder för produkter :)

2012-03-24 @ 14:01:21
URL: http://nattpoesi.blogg.se/
Postat av: Jenna

Pssst! Lämnade en utmärkelse till dig i min blogg!

=)

2012-03-24 @ 20:47:22
URL: http://lifeofladyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0