Modelllera

Ja som ni märker har jag slutat blogga, eller nej, inte slutat, bara tappat tiden.
Jag har inspiration att blogga, men tiden finns inte just nu.
Jag har massor av nya grejjer att visa er och en och en annan gammal sminkning också. På jobbet blir det inte alls mycket smink och på helgerna så har jag tappat lite sugen. Mina fräknar har tagit över ansiktet och jag är inte alls nöjd med att en pefekt bas ändå resulterar i massor av fläckar. Så nje, just nu är jag i en dålg period.

Var dock inne på Kicks idag och kikade på deras nya bronzingolja, är sugen på en lite mer budget som man vågar slösa av än min älskade guldolja ifrån Nuxe.
Tyckte den var väldigt fin, MEN den doftade allt annat än gott, jag tyckte det luktade som gammal modelllera så där blev det inget köp. Riktigt synd att doften var allt annat än en höjdare. Tummen ner för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0