Sommar och Sol och skydd

Oj vad sommaren kom snabbt, bara sådär. För mig som arbatear utomhus och är känslig i hyn så innebär det oftast solglasögon, keps och massor av solskydd. Förra året så använde jag mina nedanstående tre kompisar flitigt.



Men det var förra året och nu är det dags för nya vänner. Jag blev troligt fäst vid solskyddet ifrån Biotherm så när jag såg att det var sista dagen man fick 25 % rabatt på solskydd på kicks så hade jag tänkt att åka och handla efter jobbet. Dock blev det varmt och jag hade massor av kylvaror i bilen jag behövde hem med så dte blev inget av. Fast väl hemma kom jag ju på att kicks.se finns så där lades det snabbt ner en Biotherm Lait Solaire spf 50 och precis innan jag skulle betala så kom jag på att jag har en värdecheck på 100:- på kicks.se så 118:- fick jag till slut betala vilket kändes helt okej, med tanke på att krämen är riktigt bra till min hy och dessutom luktar fräscht av citrus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0