Glitter, Jul, Pepperkakor, Glitter, skrev jag Glitter?

 
 
Jag vet inte vad som hänt med mig. Jag längtar till julen så oerhört mycket, jag vet inte varför, för annars är jag väldigt julkär, men inte förrän första advent.
 
Jag har redan köpt flera rullar julpapper (till min redan överfulla byrålåda med endast julpapper), jag har flera julklappar helt klara. Jag har ätit de första pepparkakorna, och druckit upp första glöggflaskan (blossas vanliga lättglögg ska det vara)!
 
Jag har frossat bland The Body Shops julsaker, och kommit hem med en stor pepparkaksform i plåt med härliga saker i (dock lite synd att deras pepperkaksserie luktar glögg istället för pepparkaka, dock gillar jag båda)
Duschat i pepparkakstvål som doftar glögg i snart en vecka. Parkerat en enorm guldig julkalender i soffan från The Body Shop (Tack farmor för födelsedagspengarna som blev min julkalender)
 
Beställt en fin beställning från nailsupplies.us som visst blev en all in - glitterbeställning. Har varit lite less på glitter länge, men nu var det tydligen dags igen så jag gick tydligen all in. För det var först efter jag lagt beställningen som jag insåg att alla var glitterlack. Hoppsan Kerstin. Vill ni se vilka det blev? Klart ni vill.
 
Det blev fyra lack ifrån China Glaze Cirque Du Soleil Worlds Away
It's A Trap-Eze, Water you Waiting For, Get Carried Away och Whirled Away.
Whirled Away och It's A Trap-Eze ser jag verkligen fram emot, och swatches på Water you waiting for gjorde att jag föll för det, så himla snyggt.
 
Jag var även tvungen att slå till på tre av lacken ur China Glaze Holiday Joy
Glitter All the Way, Glistening Snow och Pure Joy
 
Glitter All the way är ett galet glitterlack. Glistening Snow ser ut som gnistrande snö och Pure Joy är nog nära perfektionism när det gäller jullack. Pizzazz höll jag på att beställa, men det efter jag såg en jämförelse med andra glitterlack insåg jag att det i princip är en dupe på OPI Rainbow connection så den hoppade jag över. Missade ni Rainbow connection ska ni däremot spana in Pizzazz, galet och härligt.
 
 
China Glaze Make a Spectable från Wickedcollectionen och Luxe and Lush från Hunger Games-collectionen.
 
 
 
Så nu sitter jag och hoppas dagarna ska springa iväg så paketet snart ligger i min brevlåda. Vill lacka med nya glitterlack, nu, pronto!
 
 
(Bilder lånade från eleven.se och puritybeauty.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0