Glädje!!!

Jag vaknade med världens migrän och kom aldrig iväg till skolan. Somnade om hundra gånger och sen kom jag på att det var den tionde idag, och att Riri <3 MAC Holiday skulle komma ut på hemsidan idag så jag slösurfade in med mobilen. Tycker det ofta är att kollektionerna kommer in lite sent så jag var väl inte riktigt beredd på att den faktiskt var där, men det var den!
Jag hoppade upp ur sängen fick världens smärta i huvudet när jag tände lampan och startade datorn.
Men det var det värt, för äntligen fick jag tag i RiRi Woo som jag velat ha i evigheter. Sedan fick även Peasure Bomb slinka med.
Jag vågade inte kolla runt mer, utan gick direkt till kassan. Just nu har de även gratis frakt så passa på om det är något ni suktat efter en tid :)
 
 
Det här var nog det bästa som kunde hända nu, för migränen känns redan bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0