Glossybox November

Det här inlägget hade visst hamnat i arkivet och inte alls publicerats i torsdags som jag trodde.
 
Jag fick min Glossybox i torsdag och designen på boxen var kanonsnygg, med design från Dagmar.
 
 
Kanske inte fullträff vad gäller innehåll, men helt okej med tanke på att både skugga och mascara är fullsize. Roligt med smink och inte bara hud/kroppsvård.
 
 
Batistte XXL volume
Jag älskar Batistes torrschampon och denna modell har jag inte provat ännu. Jag gillar småflaskor till resor så denna kommer att användas.
 
 
Emite Eyeshadow Dams
En riktigt svart välpigmenterad skugga, vad gillar man inte med det?
Själva förpackningen känns dock liten och klen, men med en bra produkt i så gör det inte så mycket.
 
 
Naobay Oxygenating Cream Moisturizing
En dagkräm i okej provstorlek. Inte hört om den tidigare och känns väl kanske inte jättespännande.
 
 
Botanics Ionic Clay Mask
Lermask som ska vara djuprengörande. Jag gillar lermasker men har ofta problem med doften så vi får se vad jag tycker om denna.
 
 
Oriflame Wonderlash Mascara
En mascara som många av mina vänner älskar, själv tycker jag den är lite mjäkig så den kommer få flytta till en kompis som kommer uppskatta den mer än mig.
 
 
Närbild på mascaraborsten som har längre piggar på ena sidan.
 
 
Helheten känns som ett okej. Jag tror det är svårt att få ihop boxar som verkligen bara är kanon, men känns lite tråkigt att få en provpåse med tanke på att man kan få det i de flesta butiker gratis och här betalar man ändå en summa varje månad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0