Goodiebag

Jag skrev ju för några veckor sedan om min tripp till Stockholm, i samband med att jag skjutsade sambon till Arlanda passade jag på att åka förbi Täby Centrum.
Inne på Sephora hade de "Fan Night" med diverse erbjudanden och hudanalyser, man kunde även svara på några frågor och tävla om en Goodiebag som jag hade turen att vinna. Så tänkte att vi ska kika lite på hela härligheten nu, så det blir väldigt mycket bilder nu.
 
 
 
Allting som fanns i påsen
 
 
I en stor rund plåtask låg det en ask med plats för tre skuggor från Sephora, samt två ögonskuggor. Den ena mörkare grå med massor av skimmer/glitter i olika färger och den andra metallisk silver med skimmer.
 
 
Superfina båda två. Känns väldigt party och nyår
 
 
Swatchade på bar hud.
 
 
Molton Brown Body Lotion
Ett märke jag inte provat tidigare, doftade gott så ska bli spännande att testa.
 
 
Ralph Lauren Duschtvål - Den här frå sambon testa när han kommer hem, luktar typiskt herr, lite klassiskt så där.
 
 
En ask från Clarins med prov på Body Scrub, Hand/Nail cream och en liten parfym. Sedan ingick även någon sarongliknande sjal.
 
 
Shiseido The Skincare Hydro Nourishing Softener Lotion fick jag i både en större och en mindre flaska. Alltid trevligt så man kan testa under en längre period.
 
 
Från Sensai var det en liten påsliknande necessär och sen en cleansing oil, milky soap och Prime Solution.
 
 
Från Clinique var det en jättesöt liten necessär (Älskar små necessärer som är lagom för handväskan). Den innehöll Ansiktstvätt, Ögonkräm, Ansiktskräm, Läppstift och en Mascara. Cliniques hudvård gillar jag sedan tidigare och småprodukter är ju perfekta för resor.
 
 
Ännu en liten necessär blev det, denna från Sephora med en ansiktskräm, en Ögon-roll on och ett nagellack. Blev jätteglad över ögon-roll on, tycker det är sjukt smidigt att slippa burkar och tuber, denna har tre små kulor och känns jätteskön runt ögonen.
 
 
 
Det var allt. Jätteroligt med massa prover på märken jag kanske inte annars skulle prova eller köpa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0