Liten Goodiebag

Jag kom på att jag inte visat er den lilla Goddiebagen man fick på Sephoras Fan Night.
 
 
 
Sephora Head to toe hydrator.
En kräm för huvud till tå det låter ju inte så konstigt, men den här är bokstavligen till hela kroppen. Du kan använda den som ansiktskräm, ansiktsmask om du lägger på ett tjockare lager och låter den sitta en stund. Den fungerar som body lotion och handkräm. Dessutom kan man använda den som hårinpackning.
Mycket spännande med en multiprodukt, frågan är bara hur bra den då är?
 
 
Litet kit från Shiseido med Rengöring, dagkräm och samma lotion som jag har i två större flaskor.
 
 
Jättesöt miniflaska Nuxe Huile Prodigieuse OR, guldskimmrande torrolja. Jag fick denna i fullsize av min sambo förra julen, men den här är ju perfekt att ta med.
 
 
Två provpåsar på Sephoras primer
 
 
Doftprov på Flash Jimmy Choo
Inte riktigt min typ av doft tyvärr.
 
 

Alltså Goodiebags måste vara bland det bästa som finns :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0