Lucka 10 - The Body Shop Ultimate Julkalender

Jag hoppas att ni inte tröttnar på de här inläggen, för nu är vi framme vid tionde luckan, och det betyder att om två veckor är det julafton! Galet!
 
Idag var det en smal men hög lucka som skulle öppnas, jag missade till och med halva luckan när jag fotade den.
 
 
 
Och i den hittades en Camomile Silky Cleansing Oil 200 ml (210:-)
 
Äntligen en produkt jag verkligen är nyfiken på. Har spanat in Camomile serien länge men aldrig slagit till, den här ska ta bort makeup effektivt, även vattenfast smink så det känns riktigt bra, då jag är för lat att använda flera rengöringar. Gillar även pumpflaskan, så mycket smidigare med pump!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0