Shopping

Jag fortsätter att visa lite av det från Stockholm. Nu det som jag handlade själv.
 
 
Det blev lite smått och gott.
 
 
 
Jag är nog besatt av tops. Det blev Tops fyllda med remover från Sephora, Tops med spetsig och platt ände även det från Sephora och sedan minitops från Muji.
 
 
 
Jag gjorde även en hudanalys och fick dessa produkter rekomenderade från Caudalíe och slog till. Det var 20 % rabat på all hudvård och efter en period utan tydliga hudvårdsrutiner tyckte jag att jag kunde unna mig ny och fräsh hudvård.
 
 
Ansiktskräm med mycket fukt som även kan användas till natten.
 
 
Caudalíe Beauty Elixir, tydligen en av deras bästsäljande produkter. En lite allti i alloprodukt som både kan fungera som facemist, toner och serum. Doftar härligt.
 
 
Det här kitet från Murad fick jag på köpet. Det innehöll en ansiktsrengöring som luktade smaskens, en liten tub Eye Cream, en liten burk Hydro Dynamic Ultimate Moisture och en tub Intensive-C Radiance Peel.
 
 
Det här provkitet från Shiseido var nedsatt och riktigt billigt, och jag blev rejält nyfiken. Det är även de här tre som jag hårdtestar just nu.
En tub Gentle Cleanser som är som en krämrengöring, en flaska Softening Concentrate Lotion och en flaska Refining Moisturizer. Alla tre doftar riktigt gott och lyxigt, om nu någonting kan dofta lyxigt.
 
 
Två dofter från Sephora,älskar fräscha dofter och att de får plats i handväskan. Mango och Peony blev det.
 
 
En backup på Sephoras variant av pullburk.
 
 
En kartong med små bubblor med duschtvål. Roligt att få prova flera dofter utan att behöva köpa stora flaskor. Perfekt att ge bort dessutom!
 
Det var allt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0