Den där dagen

Idag var det den där dagen, som det snackas mest om på hela året ibland känns det som. Vissa hatar den, andra tycker den är för överskattad och löjlig (men om deras pojkvänner inte uppmärksammar dem blir de ändå galna) Ja det är ju så klart Alla hjärtans dag jag pratar om. För mig är det en vanlig dag, inget stort, men ändå lite extra så där.
Har bakat cupcakes till mig praktikplats till min sista dag imorgon, och la in lite rosa färger i sminkningen - dagen till ära.
 Dessutom får ni ett ansikte idag, hade lite tid över när chefen var ute och åkte själv så passade på att fota i dagsljus.
 
 
 
Ansikte:
Make Up Store Skin Serum
Diorskin Forever Foundation
Make Up Store Blush Power
Make up Store Blush Complex
MAC Mineralize Skinfinish Lightscapade


Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Make Up Store Microshadow Nox
MAC Eyeshadow Woodwinked
Lancome Ombre Absolue Palette  Baby Glam (De två mörkare skuggorna)
MAC Eyeshadow Shroom
MAC Eyeshadow Mystery - till bryn
Lancome Hypnose Doll Eyes Mascara
Oriflame Studio eyeliner black
Make Up Store Eyepencil Vanilla
 
Läppar:
IsaDora Jellykiss Ballerina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0