10 tomma

Då var det dags för tio tomma, eller ja, 21 tomma blev det visst. Var länge sedan sist och en hel del har tagit slut.

En hel del produkter blir det så jag tänkte dela upp det på några inlägg så blir det korta recensioner om lite saker också :)

Batiste torrshampo i dark Brown och miniflaska i blush.
Mitt favvo torrshampo. Fungerar jättebra, blir inte vitt, kladdigt, utan är behagligt att använda. Stapelvara hemma hos mig.

The body shop rainforest shampo
Mitt shampo som är helt underbart. Kliar inte i botten, tvättar rent, tynger inte ner håret och är drygt. Favorit.

Aussie 3 minute miracle
En hårinpackning som luktar godis. Mums. Gör håret lent och härligt. Eftersom jag inte använder balsam och tvättar håret sällan använder jag den nästan vid varje tvätt.

Sephora duschtvål Lenin meringue
En av mina favoriter. Doftar sockrad citron. Dryg tvål som man blir ren och len av. Stapelvara som jag bunkrar med när jag är i Spanien.

Original sourcelemon and Tea tree shower
Nästa stapelvara som jag bunkrar med.
Naturlig tvål som doftar mer syrlig citron, lämnar huden ren och mjuk. Perfekt upppiggare.

Boots therapy shower gel energise och refresh
Två tvålar som jag knappt minns, doftade fräscht med dragning åt herr. Tror sambon snodde den ena. Vanliga bra tvålar.

Tre kartonger med scrub från Make Up store. Coffe är min favvo, luktar gott och lämnar huden riktigt mjuk. Botanical tea doftar lite skumt, lite alger har jag för mig. Den var inte lika härlig som kaffevarianten, mer kommer jag inte ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0