Fortsättning 10 tomma

Fortsättningen på allt tomt här hemma.

MAC Opulash
En mascara jag gillade. Ingen extra, men en bra vardagsmascara som jag kan tänka mig köpa igen.

Oriflame studio eyeliner
Min favvo, filtspetseyeliner med bra svärta, hållbarhet och livslängd. Vet inte hur många jag använt upp men det är ett par stycken. Kommer gråta den dagen de utgår.

ELF waterproof eyeliner pen
Om den förra var bra är den här allt annat än det. Ingen svärta, kakig, långt ifrån vattenfast och det går knappt stråkar två ögon då färgen måste rinna ner emellanåt. Kass. Alltså inget jag använt upp, den åker i sopen ändå!

The Body shop lip roll on
Härlig doft, går hyfsat snabbt in i läpparna. Användes flitigt men började lukta illa så den åker i sopen innan den är slut. Fick dock en ny i kalendern så använder den nu :)

Loreal Ture match mineral
Min sommarfoundation. En ganska täckande puderfoundation som är kanon för min hy, återgår till den varje vår/försommar.

Oriflame pure nature race wash
En ansiktstvål som jag gillar skarpt. Bra lätt doft, tvättar bort tyngre sminkningar och som inte torkar ut huden. Bra.

Cien nagellacksborttagning
Den bästa nagellacksborttagningen.

Rexona/sure deodorant
Min favorit deo. Sure är köpt i London därav namnet. Dyrken bra, fungerar för mig jämnt.

En sprayflaska med handdessingektion, har legat i handväskan, skönt att ha med sig.



Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Härligt! På kvällen föredrar jag lite mildare dofter & inte så citrus/mint uppiggande :D

2013-01-21 @ 23:02:45
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0