Sleek Makeup

Jag är lite beroende av Sleeks paletter. Det känns nästan som ett tvång att köpa de jag inte har när jag är i London nu. Tyvärr var det ganska utplockat (som vanligt) på de flesta ställena, men två stycken nya fick jag allt med mig hem. Sleekpaletterna är små och trevliga, varierade och blandade skuggor, lite smuliga överlag, men ordentligt pigmenterade och hållbara. Överlag är de skimriga skuggorna bättre än de matta, men de är lite olika från palett till palett.
 
Snapshots och Lagoonpaletten
 
Snapshotspaletten
 
Skuggornas namn,

Spontana favoriter är Kiwi Flower, Lotus Flower, Humming Bird, Sunset och Green Iguana
 
Lagoonpaletten
 
Skuggornas namn

Spontana favoriter är Sassea, Pink Jewel, Emerald och Sea Shell
 
 
Ur snapshotpaletten, swatchad på bar hud med aplikatorn som ingår
Green Iguana, Kiwi Flower,  Humming Bird, Lotus Flower, Sunset och Tequila Sunrise
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Ååh så fina!

Svar: Ja visst är de, är supernöjd :)
Kakan

2013-06-19 @ 16:56:24
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0