Diorskin Nude Tan

Dior är ett märke som jag verkligen gillar, men tyvärr är det ganska dyrt, så oftast blir det att de grejer jag köper är någon form av belöning någon enstaka gång. Den här gången var det ingen belöning, egentligen, utan mer -jag har pund kvar och den är så vacker.
 
Jag stod länge och velade mellan denna och årets som även har rouge, men valet föll på denna då jag tror jag kommer använda den här mer. När jag sen väl vågar sätta borsten i den alltså.
 
Lite bildspam?
 
 
Fina asken
 
Puderdosan kommer i en sammetspåse och även den lilla borsten.
(sen kan vi väl ignorera att jag har någon form av "fobi" och ryser så fort jag tar i saker av sammet och liknande material... UD Nakedpaletten är hemsk för mig :p )
 
Fin dosa och liten söt borste
 
Pudret
 
Och sen en närbild
 
Jag valde ganska länge mellan den här och den ljusare, men jag är inte en jätteblekfis så även om jag inte blir brun så har jag ganska bra grundpigment så fick bli den lite mörkare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0