Londonshopping

Jag är hemma från London igen, har haft en helt underbar Weekend där med trevliga människor och massor av skratt. Jag var ju där i PR-syfte och jobb, så det var ju inte bara en nöjesresa, men fredagen fick vi helt ledigt på och då passade vi på att åka runt och handla en hel del.
Det blev en tur till Big Ben, London Eye, Kings Cross Station (och HP-butiken), Westfield-gallerian som vi knappt kom ifrån, dessutom fastnade vi hos en försäljare som skulle sälja scrubber och han började med att vi skulle betala 76 £ för ansiktsscrubben och få med en extra till kroppen, sedan prutade han ner och ner och till slut så skulle vi få ansiktsscrubben för 25 £, och få med en valfri scrubb och lotion. Jösses vad de lär tjäna på de som faktiskt betalar 76 £ för produkten.
Hur som helst så fortsatte shoppingen till slut, vi fick åka hem och dumpa saker på hotellrummet och sedan upp mot Oxford Street och Primark :p
 
Jag hittade massor av roliga saker och hittade i princip allt jag hade skrivit upp och en massa till, rouger och ögonskuggor, läppstift och läppennor, nagellack och torrshampo och de saker jag inte fick tag i från MACs senaste kollektioner fanns så en riktigt glad tjej var det när packningen av väskorna skulle ske igen.
 
Här kommer en suddig bild på hela härlighetetn och lite till haha
 
 
SÅ ni kan räkna med att det blir en hel del inlägg med nya saker framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0