MAC - Temperature Rising

Här kommer lite mer om de produkterna jag köpte ur Temperature Rising-kollektionen
 
 
 

Min favorit, paletten som jag aldrig hann se på Kicks.se ens
Romantico, Bare My Soul
Friendly, When in Rio
 
Tycker skuggorna är riktigt bra pigmenterade, de två på vänstra sidan är kanonbra, den guldiga kanske en aning pudrig men blir pigmenterad och är lättjobbad. Den brun/gröna i hörnet är minst pigmenterad, en bror till MAC eyeshadow Club, men det gröna är mycket tydligare i When in Rio.
 
Blush Ripe For Love
 
Fint persikorosa rouge som jag inte kunde haffa på kicks.se
 
Lipstick Altered Beige
 
Det här hann jag inte heller hitta på kicks.se, lättburet nudestift som känns härligt på läpparna.
 
Lipstick Feel My Pulse
 
Ett snyggt sommarstift.
 
 
Från vänster
Blush Ripe For Love
Lipstick Altered Beige
Lipstick Feel My Pulse
Romantico
Bare My Soul
Friendly
When in Rio
 
Allt swatchat på bar hud.
 
Närbild på skuggorna och det duokroma i When in Rio
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Allt ser så fint ut! Själv koncentrerade jag mig mer på de andra kollektionerna än Temperature Rising och ångrar det lite nu. Iinte för att jag är missnöjd med de andra, men de här ser ju så fina ut också. :)
Jag blir nyfiken på den duokroma ögonskuggan, den ser ju ut att vara väldigt lik Club. På vilket sätt skiljer den sig från Club? Är skimret mera grönt i denna än i Club tro?

Svar: Jag fastnade så för de snygga förpackningarna i den här kollektionen så den var nog mitt huvudfokus, så nöjd med produkterna.Jag har inte hunnit göra en ordentlig jämförelse, men spontant känns det som att det gröna kommer fram mer i When in Rio, och att Club är blir lite mer brun när den tonas. Ska göra en jämförelse nästa vecka och lägga ut tänkte jag :)
Kakan

2013-05-24 @ 09:52:49
URL: http://camellissmink.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0