Min bästa vän torrschampo

Jag tvättar mitt hår väldigt sällan och för att kunna skjuta på det någon dag extra älskar jag torrschampo, framförallt de ifån Batiste. Har testat en hel del, men de flesta är så klibbiga och gör att man verkligen måste tvätta håret dagen efter, så de ogillar jag. Upplever även att Batistes ofärgade (vita) är väldigt lätta att gnugga bort färgen så att de fungerar även i mitt mörka hår. Najs. Dessutom lämnar de håret lätt och luftigt, känns inte att det finns där så jag är fast.
 
Så jag gick lös i London och bunkrade upp ett lager. De är betydligt billigare där än i Sverige och jag betalade 3£ för den inne på Boots, sedan på Superdrugs hade de halva priset för dem så där betalade jag endast 1,5 - 1,7£ styck för de stora flaskorna. Galet billigt.
 
 
För mörkt hår, för mellanmörkt hår. Doften Fresh och Cherry har jag inte haft tidigare så de ska bli spännande att se hur de doftar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0