Ny scrub

Nu när sommaren är på väg (vi kan väl låtsas iaf) och det även innebär mer kortbyxor och kanske en och en annan fejkad bränna i väntan på den riktiga så är det ganska viktigt med en bra scrub som grund.
 
Just nu testar jag denna, den doftar riktigt gott så ska bli spännande att testa den.
 
Frutto Natural Exfoliating Body Scrub med Aloe Vera och Lemongrass. Som locket säger ska den även vara fri från parabener och det skadar ju inte, även om jag (tyvärr) inte väljer produkter efter vad innehållsförteckningen säger.
 


Korna ser ganska stora ut, så vi får se om den är för rivig mot huden eller om den bara är skönt rivig.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline @makeupedia.se

Ser helt okej ut! jag gillar inte the body shops oljiga scrubs så det var bortslängda pengar för min del :(

Svar: Jag har testat från The Body Shop men inte heller fastnat för dem, tycker de jag provat varit lite väl riviga också. Denna var trevlig, inte jätterivig men krämig och doftade gott :)
Kakan

2013-05-07 @ 00:21:02
URL: http://makeupedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0