Snart födelsedag på gång

Jag insåg precis att min blogg snart fyller fyra år! Helt galet.
Visst att jag inte varit superaktiv hela tiden, men jag har ändå haft den i snart fyra år.
Jag kommer ihåg att jag tyckte min gamla privata blogg började svämma över med skönhetsinlägg och valde då att skapa den här, och sedan har jag bara fortsatt.
 
Att skönhetsblogga och hitta andra skönhetsnördar har varit en stor bra grej för mig, och för att min omgivning som inte är lika intresserad ska få en liten paus liksom.
Det är inte så många i min omgivning som förstår varför jag köpte nästan tjugo nagellack när jag var i London senast, och jag vill inte begära det heller. Därför är det så underbart att ha bloggen, för här får jag nörda iväg utan att behöva försvara mitt intresse!
 
Tog en snabb titt i mitt bildarkiv och hittade lite roliga bilder.
 
En utav de första bilderna på publicerade, min dåvarande sminksamling, nu skulle den aldrig kunna få plats i en kundkorg.
 
 
På den tiden var jag blond med ljusa ögonbryn och firade midsommar med lösögonfransar och lila glittereyeliner.
 
 
Jag köpte även mitt första OPI nagellack, och hade aldrig kunnat förstå att mitt lackintresse skulle bli så galet om bara några år...
 
 
Som sagt, blond och dann.
 
 
 
Jag har påbörjat att fota igenom sminksamlingen ett par gånger, men aldrig tagit mig igenom, vi får se om jag kanske lyckas i samband med flytten, för i sommar är det jag som flyttar till hus! Så då ska allt flyttas och organiseras om och kanske hinna fotas igenom också. Vore spännande även för min egen skull att veta vad det är jag har överallt och för att kunna jämföra mellan åren.
Att titta på andras sminksamlingar är bland det roligaste jag vet, så vore även roligt att kunna bidra med sin egen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0