Sephora

Igår skjutsade jag min sambo till arlanda och passade på att ta med mig en vän och åka för lite shopping, när man ändå var så nära storstaden. Vi valde att åka till Täby Centrum och gick omkring där länge länge, det fanns ju väldigt mycket spännande att kika och klämma på. Sephora var ju en stor lockelse och det krävdes många varv innan man ens hunnit kika på hälften. Väl framme i kassan så fick vi reda på att de hade "fan night" under två timmar så var det 20 % rabatt på hudvårdsprodukter, man kunde göra en hudanalys och få tips och råd anpassat för just sin hud och så fick man en goodiebag. Så vi köpte varsin biljett och återvände senare. Jag passade på att göra en hudanalys som jag tänkte visa upp här längre fram. Samma sak med det jag köpte.


Vi packade in allt i bilen och startade färden hem mot lilla Örebro igen, väl på E18 igen så ringde mobilen och skapligt förvirrad var jag innan jag fattade att jag vunnit den stora goodiebagen man kunde tävla om under kvällen genom att svara på några frågor. Vi vände och åkte en aningens för fort tillbaka och hann hämta ut påsen innan det var dags för personalen att gå hem för dagen.
 
 
Så lite av varje blev det, ska försöka gå igenom allting och fota en del nästa vecka.
I helgen har jag fullt upp, ska tävla och spöka ut mig till en maskerad och sen peppa till skolan igen på måndag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0