Nagellack

I fredags när jag äntligen parkerat bilen på gårdsplan och gått in i huset och börjat gosa med katterna och lagt upp eftermiddagen/kvällen för att hinna med de sjuka mängderna saker jag skulle göra plingade det till i telefonen. Mitt paket från Nordic Feel hade anlänt till utlämningsstället. Så jag var helt enkelt tvungen att packa in mig i bilen och åka iväg och hämta ut det. Direkt.
 
När jag tog emot paketet reagerade jag på att det klirrade lite, och när jag väl öppnade det så reagerade jag på hur dåligt det var inpackat. Lite bubbelplast på kanterna och sedan bara flaskorna nerproppade. Kände mig i alla fall lättad när jag insåg att alla flaskorna var hela.
 
Idag har jag trotsat febern och fotat och swatchat så just nu sitter jag med en stor kopp te och redigerar bilder. Så lite senare kommer det nog upp ett inlägg med vilka lack jag köpte :)
 
 
 
Inte alltför väl inslaget om man säger så. Tur att flaskorna ändå klarar av en hel del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0