Glossybox april

Jag vet att jag varit lite slarvig med att lägga upp mina boxar här, men nu tänkte jag i alla fall visa min box som idag landade i brevlådan (en stor fördel med att bo på landet är ju att de hamnar direkt i brevlådan, yey! )
 
Själva boxen är ljusrosa och högblank nu för tiden och den här månaden var temat Spring Beauty Prep - en hyllning till våren. Själva temana är ingenting jag brukar tänka vidare på så det är säkert bra.
 
 
Det här innehöll min box. Plus en rabattcheck på tio kronor för att handla valfri produkt ur LdB:s nya Emotionserie.
 
 
LdB Body Lotion Give Me Strength Fullsizeprodukt 39:- / 250 ml
 
"Återfuktande bodylotion som gör din hud mjuk och smidig med en fräsch doift som väcker dina sinnen"
 
En flaska med LdB:s nya lotion. Doften av Mango, citrus och mint är ljuvlig och även om jag har oändligt många body lotions så känns det som att jag kommer få användning för denna. Tror även jag kommer att använda rabattchecken för att testa någon av de tre olika dofterna i en shower cream.
 
 
L'oréal Paris Nude Magique Blur Cream fullsizeprodukt 169:- / 25 ml
 
"Blur cream är silikonbaserad och har en ultralätt konsistens med diskret täckning. Du får en jämn och sammetslen hud med mindre synliga porer. Använd den enskilt eller som primer under din foundation."
 
Den här är jag otroligt nyfiken på. Jag har ganska mycket porer på näsan och vill gärna hitta en trevlig produkt som kan gömma dem. Jag bara hoppas att nyansen ska passa mig, men den känns väldigt ofärgad.
 
 
Emite Make Up Lip Brush L312 Fullsizeprodukt 180:-/styck
 
"Läppenseln "L312" är snedskuren så du får ett tunt och precist resultat när du applicerar läppstift, kan även användas för att måla en bred eyeliner! Syntethåret är enkelt att rengöra"
 
Jag använder sällan pensel när jag målar läppstift men har några mörka färger som blir betydligt bättre om de appliceras med pensel så ska bli spännande och se om denna snedskurna variant är bättre än mina gamla.
 
 
Être Belle Liplift Peel fullsizeprodukt 129:- / 15 ml
 
"Peeling för läpparna som skonsamt tar bort döda hudceller och gör hudytan len. massera in och låt verka någon minut innan du sköljer av. Använd en gång i veckan eller efter behov."
 
Det här är väl kanske inte någon produkt jag själv skulle köpa, men för den skulle är jag inte besviken. Jag gillar idén och ser fram emot att använda den nu när jag överdoserar användningen av färgstarka läppstift som till och från torkar ut läpparna och gör dem flagande.
 
 
Yu-Be Moisturizing Skin Cream Sample 3g / 15:- orginalprodukt 169:- / 33 g
 
"Djupt återfuktande och lugnande kräm för torra partier. Används med fördel på exempelvis torra och spruckna läppar, trasiga nagelband då krämen även är läkande och mjukgörande."
 
Det här var väl den enda produkten i denna box som jag inte blev ett dugg intresserad av. En liten minitub med mirakelkräm. Nja. Jag har inte ens använt upp förra månadens "mirakelkräm" som också var ett miniprov.
Ja den lär väl användas men inte mer än så.
 
______________________________________________________________
 
Helheten då? Jag är supertaggad på den här boxen. Fyra fullsizeprodukter och ändå flera som jag är taggad på att börja använda.
 
Bjuder även på en bild på min "Glossykatt", det är inte lätt att vara en stor katt, man får endast plats med tassarna i lådan, svansen får hänga utanför.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0